Critical Language and Literary Studies
بررسی عوامل بیوگرافی فرهنگی در کتاب‌های درسی نسل شش آموزش زبان آلمانی به غیر آلمانی‌زبان‌ها با استفاده از نمونه آلمانی‌آموزان ایرانی

آنیتا امیری

دوره 20، شماره 31 ، بهمن 1402، ، صفحه 157-186

https://doi.org/10.48308/clls.2023.233295.1212

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی اهمیت عوامل بیوگرافی فرهنگی در کتاب‌های درسی نسل شش آموزش زبان آلمانی با استفاده از نمونه آلمانی‌آموزان ایرانی انجام می‌گردد. به‌طور کلی، کتاب‌های آموزش زبان آلمانی تا حد زیادی با اهداف چارچوب مرجع مشترک اروپایی همخوانی دارند. از جمله این هدف‌ها توجه ویژه به فرهنگ یادگیری فراگیران در کشور زبان مبدا هنگام ...  بیشتر